Newsweek
אביזרים מומלצים לחדר הכושר
0:00 02:45

המגזין ניוזוויק פרסם לאחרונה את חמשת הגאדג'טים המומלצים והטרנדיים שכדאי לכל אחד לקחת איתו לחדר הכושר. הרשימה כוללת אביזרים טכנולוגיים שהמכנה המשותף לכולם הוא הפשטות, הנוחות למשתמש, העיצוב החדשני והפרקטי והמחיר- פחות מ-50 דולר.

גרמין ויוופיט (Garmin Vivofit) - יש עשרות צמידי שעון שיכולים לנטר שינה, קלוריות וקצב לב. מה שמייחד את גרמין זה העמידות שלו למים ושהסוללה מחזיקה הרבה מאוד זמן. בכל בוקר המכשיר מציב מטרות חדשות שעוזרות למתאמן להגיע לחדר כושר. המחיר של גרמין הוא 50 דולר, ובשוק שבו צמידים מגיעים לעלות של 400 דולר, זה הופך אותו למאוד אטרקטיבי.

אוזניות אנקובו (Ankovo Wireless) - ידוע שמוזיקה מעודדת מוטיבציה בחדר כושר. אבל לא תמיד מתחשק לשמוע את מה שבעלי חדר הכושר החליטו להשמיע, אז אוזניות זה פתרון מושלם. אבל חוטים וכבלים זה מגושם ומפריע לפעילות, אז אוזניות ווירלס הן פתרון מושלם! היתרון של אוזניות אנקובו הוא במשקל הקל שלהן ובמבנה המיוחד שמונע מהן ליפול. הביקורות של המשתמשים על הסאונד מצוינות והמחיר? 30 דולר בלבד.

מיני חצובה לסמארטפונים- למרימי משקולות ביצוע נכון הוא הכול. הדרך הנכונה לתקן ביצועים היא בעזרת צילום עצמי בוידאו, אבל כדי להשיג צילום איכותי צריך להטריד חבר או מישהו שנמצא ליד בחדר הכושר. בדיוק בשביל זה הומצאה חצובת מיני. אפשר להתקין עליה כל סמארטפון ולצלם סרטון עצמי איכותי. את החצובות אפשר להשיג עבור החל מ-10 דולר.

ריצת זומבים! - אפליקציה ותיקה שנותנת מוטיבציה לרצים. זה בעצם משחק שמדמה זומבים שרודפים אחריך. האפליקציה נותנת פקודות לרוץ ולעצור. ניתן להתקין אותה בחינם בכל סמארטפון, ובאמת נשאלת השאלה: מי לא צריך כמה זומבים שירוצו אחריו ויתנו לו מוטיבציה לרוץ מהר ורחוק יותר?

אפליקציית סטים 5 על 5 - האפליקציה החינמית הזאת מתאימה יותר למתחילים שלא מכירים את עולם הרמת המשקולות. התוכנה מחלקת תרגילים שונים לחמישה סטים של חמש חזרות ומתזמנת הפסקה מתאימה בין הסטים. האפליקציה מושכת מיליוני מתאמנים חדשים מכיוון שהיא פשוטה מאוד ומאפשרת להתאים את הסטים לרמה של המתאמן.