Digitalinformationworld
מה כותבי התוכן המצליחים ביותר עושים אחרת מכל השאר?
0:00 03:23

מה ההבדלים בין בלוגרים עסקיים שמצליחים לייצר תוצאות מעולות לבין כל שאר הבלוגרים? 

 

אורביט מדיה היא חברה לעיצוב אתרים ובעליה החליטו להתעקש כדי לענות על השאלה הזוהם התחילו לעקוב אחרי בלוגרים עסקיים החל משנת 2014 ועד היום, בניסיון לבדוק איך הם  מתפתחים לאורך הזמן ומה התוצאות של הפעילות שלהם, בניסיון לגלות את הנוסחה הסודית, שהופכת את הטובים ביותר למאסטרים של עולם ה-Content Marketing.

לפי תובנות המחקר, מסתבר שרק חמישית מהבלוגרים העסקיים שנבדקו - היו כאלה שמשקיעים מאמץ משמעותי בגיבוש אסטרטגיית תוכן בבלוג, ונראה שלאסטרטגיית תוכן מגובשת יש חלק משמעותי בהצלחה.

החברה ביצעה השוואה בין כמה פרמטרים שונים בקרב הבלוגרים שהשתתפו במחקר והגיעה למסקנות הבאות:

 אפשר לומר די בביטחון ש-20% מהבלוגרים שמצליחים להשיג תוצאות מרשימות, כותבים יותר מילים בכל פוסט מאשר בלוגר ממוצע. כמה הם כותבים יותר? בממוצע מעל 2,000 מילים באייטם, לעומת 1,150 מילים אצל כל השאר.

כותבי התוכן המקצוענים נעזרים בעורכים מקצועיים ולא מסתפקים בבדיקה של עצמם לתוכן.אם אתם כותבים לבד, שווה שתוסיפו עין נוספת שתעבור על התוכן שלכם לפני שהוא עולה לאוויר.

נתון מעניין נוסף שאפשר היה לשים לב אליו, הוא שהבלוגרים המצליחים, מפרסמים יותר מאמרים אורחים באתרים אחרים.

המקצוענים מקדמים את התוכן שלהם ביותר ערוצי קידום לתוכן שלהם.

כותבי התוכן המובילים משלבים בפוסטים מגוון של פורמטי תוכן - טקסט, תמונות, וידאו ואפילו קטעי שמע. 40% מוסיפים תכני וידאו ומעידים שזה משפר את ביצועי התוכן שלהם.

21% טענו שהם מעלים תוכן יותר מפעם בשבוע ו-46% מתוכם העידו שהפעולה הזו משפיעה לטובה על התוצאות.

ועוד עניין סטטיסטי מעניין, הבלוגרים הממוצעים משקיעים 3.5 שעות בממוצע על יצירת פוסט בעוד שהמצליחים יותר משקיעים בכל פוסט מאמץ כמעט כפול של מעל ל- 6 שעות. אם אתם כותבים - זה נתון ששווה להראות ללקוחות שלכם ואם אתם מנהלי השיווק- נתון ששווה לקחת בחשבון בבחירת ספקים ובשיקולי התמחור.

 

היום, להיות מאסטרים בתכנון של Content Marketing יכול להביא לעסק ביצועי דיגיטל מרשימים. הבלוגים העסקיים הם חלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיה של קידום תוכן. לכן, היה חשוב לכותבי המאמר לחקור את הפרמטרים ליצירת בלוגים מצליחים.

אבל יכול להיות שהמוטיבציה של כותבי המאמר היתה אחרת לגמרי... אחת מהמסקנות שמביא המחקר מספרת שהצגת מחקר מקורי בבלוג גרמה ל-58% מהמפרסמים לשיפור מרשים בביצועים של הבלוג. סיבה מעולה לצאת לחקור משהו ולפרסם עליו מאמר...  

בשורה התחתונה, אסטרטגיית התוכן שלנו דורשת התאמות ואדפטציה מתמדת.

אם יבוא לכם להעמיק ולהכיר את הפעולות השיווקיות שנבדקו בהשוואה בין בלוגרים מצליחים לממוצעים - קפצו למאמר המלא. יש שם אינפוגרפיקה קלה וידידותית לעין.