Linkedin
6 דוגמאות תוכן מעוררות השראה מחברות גדולות
0:00 03:04

השימוש בלינדקאין כחלק מאסטרטגיית השיווק יכול לעבוד מעולה, וחברות רבות מבינות את זה. במאמר שהתפרסם בבלוג של לינקדאין, קיילי לסארד (Kylee Lessard) מציגה לנו שישה מותגים ואת הדרך שבה הם הצליחו לייצר השפעה חיובית בעזרת השימוש בפלטפורמה.

 

קיילי מציגה את בסט-ביי, שהצליחה לעזור למותג שלה להיות אהוב במיוחד. איך היא עשתה את זה? היא שיתפה את הסיפור של דונלד גרבסקי בן ה-76, חייל ותיק ושף בפנסיה, שבא לעבוד בבסט-ביי רק מאהבתו למותג. השיתוף הזה יצר מעורבות גדולה ותגובות מפרגנות גם על מוסר העבודה של גרבסקי וגם לבסט-ביי ששיתפו פעולה עם הסיפור.

החיבור האנושי שידר לעוקבים אחרי החברה, שהחברה היא לא תאגיד מפלצתי, אלא חברה שאכפת לה מאוד מהעובדים. אייטם כזה מחזק את הסיפור של המותג ומקרב אליו לבבות.

 

הפלטפורמה של לינדקאין היא מקום מצוין גם להצגת חדשנות.

 

ג'נרל אלקטריק זיהו את הפוטנציאל, והחליטו להציג טכנולוגיה חדשנית בעזרת וידאו שמציג יכולת  חדשה להדפיס גלגלי טיטניום בתלת-מימד, תחת הכותרת "איך המצאנו מחדש את הגלגל". תוכן שעוסק בחדשנות עוזר לתאגיד הגדול והעתיק להפיח חיים חדשים בסיפור של המותג. שיתוף תוכן חדשני בפלטפורמה שבה הקהל כבר נמצא - משפיע משמעותית על החיבור לעסק. אם תהיתם לגבי המספרים - הוידאו זכה ל-  160,000 צפיות ויותר מ-120 תגובות. תוכלו למצוא את הקישור לוידאו במאמר המלא.

 

אם משתמשים בתוכן בצורה נכונה - לינקדאין יכול להוות פלטפורמה למשיכה של כישרונות חדשים. אמאזון הבינה את זה, וביקשה מהעובדים בחברה לתאר בשלושה משפטים או פחות, את התפקיד שלהם. את התוצאות שיתפה בדף הלינקדאין שלה. המהלך זכה לשיתוף פעולה מוצלח ואיפשר גם לעובדים להשמיע קול וגם לעוקבים, לשקול עבודה באמאזון. אין דרך טובה יותר למצב את החברה שלכם כמקום טוב לעבוד בו, מאשר לתת לעובדים לספר כמה טוב להם.

 

גם אינטל עשתה מהלך דומה, כשהחליטה לשתף את סיפורה של מתמחה שעלתה בסולם המקצועי, כחלק מתוכנית מנהיגות שמפעילה החברה. הפעולה הזאת משכה אליהם לא רק אנשים מוכשרים, אלא גם המון מתעניינים חדשים לתוכנית. גם כאן - כמו בקייס הראשון של בסט-ביי - יש מיקוד על סיפור אחד ואדם  אחד.

 

במאמר המלא, תוכלו לראות דוגמאות נוספות שלסארד מציגה, בצירוף אימג'ים של הפוסטים המקוריים. כולם בעצם מובילים לאותה מסקנה - ללינקדאין יש כוח להגביר את המותג והסיפור שלו. בעזרת חיבור עוקבים לתרבות וערכי העסק בצורה אותנטית, לינקדאין יכולה לשמש קרקע פורייה לשרת את היעד השיווקי שלכם - הפגנת מומחיות, הצגת חדשנות, משיכת עובדים מוכשרים, ובעיקר, אהבה למותג.