Marketing Land
איך להשיג תוצאות מעולות עם תוכן שפרסמתם לפני המון זמן
0:00 02:54


אחד היתרונות בשיווק שמתבסס על תוכן, הוא שאנחנו יוצרים מכרה זהב של תכנים מעולים, שבעצם מספקים לנו "תחמושת" לטווח ארוך. אמי ג'סניוס (Amy Gesenhues) מציגה לנו דרכים נהדרות להחיות מחדש תוכן ולשפר אותו כדי שייצר ביצועים הרבה יותר טובים מבעבר.

 

ג'סניוס מסבירה שאם נדע לעשות את זה כמו שצריך, נוכל לקחת תוכן ישן שכתבנו - בין אם זה בלוג-פוסט, תוכן בפרופיל העסקי או מאמר אורח - ולהפוך אותו לפנינה שיווקית.

 

אז איך עושים את זה?
מתחילים בזיהוי של פיסת תוכן איכותית שכתבנו בעבר, כדי לרענן ולעדכן אותה בצורה חכמה. זו לא חייבת להיות בהכרח כזו שהפגינה ביצועים מרשימים. זו יכולה להיות תשובה לשאלה של אחד הקוראים, שקיבלה מעורבות גבוהה, או פסקה קצרה שאם נפתח אותה, היא תענה על שאלה שנשאלת הרבה בגוגל, למשל.

 

אחת הדוגמאות שמוצגות במאמר מראה בדיוק את זה - איך לקחו תשובה לשאלה של אחד הקוראים והפכו אותה למאמר שעומד בפני עצמו שהביא לקידום אורגני משמעותי!

 

הדוגמה השנייה היא של בראד סמית', מייסד Codeless - סוכנות ל-Content Marketing, שסיפר על איך הצוות שלו ריפרש מאמר של 5,500 מילים, שלטענתו היה מאמר טוב, אבל לא הפגין ביצועים מרשימים במיוחד. צוות התוכן של Codeless גילה שלמרות שהמאמר מדורג באופן אורגני במקומות הראשונים בגוגל, אנשים נוטים לנטוש אותו מהר.
הם קיצרו את המאמר ל-1,500 מילים, צירפו תמונות שמותאמות למותג, הוסיפו גרסת אודיו והפכו את המאמר למקום שהרבה יותר כיף להישאר בו. כדי להאיץ את התוצאות - הם הריצו קמפיינים בפייסבוק, כדי להביא לתנועה לדף.

 

מה שמעניין בכל הסיפור, לטענתם, הוא שכל הדברים שהם יצרו כדי להחיות מחדש את המאמר - התמונות המותאמות, הסרטונים והויזואליזציה - לא רק איפשרו להם לשפר את הביצועים של התוכן בצורה משמעותית, אלא גם סיפקו להם את התשתית שנדרשת בשביל הקמפיינים בפייסבוק. החומרים שנוצרו לטובת קידום המאמר היו בעצם אותם חומרים שצריך כדי להפוך את התוכן למושך ומסקרן בשלב הקידום.

 

בשורה התחתונה, התוכן שאנחנו יוצרים לא חייב לרדת למרתף אחרי שזמנו עובר. אם נאתר מה גרם לתוכן אחד לקבל יותר מעורבות מתוכן אחר, אם נחקור את התנהגות הגולשים כלפי התכנים שלנו או אפילו אם נזהה את הפונטציאל שיש בפוסטים שכתבנו כבדרך אגב, דרך תשובות לשאלות הקוראים, תגובה לפוסט וכו', נוכל לעשות להם מתיחת פנים ולתת להם הזדמנויות נוספות, והפעם להביא לתוצאות טובות יותר.

 

המאמר מציג צילומים של הפוסט הישן והחדש של ג'נסיוס וגם את אמצעי השיווק של סמית', למקרה שיתחשק לכם להציץ.