Summurai
מה זה Summy ולמה זה פורמט התוכן הרלוונטי ביותר שפגשתם?
0:00 03:24

אנחנו חיים בעידן של עומס אינסופי של מידע. מצד אחד יש לכולנו צורך אמיתי לדעת הרבה יותר על הרבה יותר תחומים, ומצד שני כמות התוכן בעולם הולכת וגדלה בקצב מסחרר, ואיכות התוכן הולכת ויורדת ואיך בכלל נספיק לקרוא את כל מה שמעניין אותנו עם כל כך מעט זמן פנוי?

התפקיד של הלוחמים הסמוראים שלנו, הכותבים והעורכים שלנו כפול – מצד אחד לשמור שתוכן רע לא ימצא את דרכו אל קהל היעד, ומצד שני – לזהות את התוכן הטוב באמת ולחתוך אותו לפיסות תוכן קטנות ומדויקות, שיעבירו את מה שצריך לדעת בדרך המדויקת והמינימלית ביותר.

במסגרת הדיוק של הגשת התוכן לעולם יצרנו יחידת תוכן חדשה שקוראים לה Summy.
ה- Summy הוא הסושי של עולם התוכן. הוא קטן, מדויק וסופר אפקטיבי. הוא מורכב מכ-300 מילים ומוגש באודיו ובטקסט ומאפשר לצרוך אותו מתי שנוח. זה יכול להיות Summy שנוצר מלכתחילה כתוכן קצר או תקציר למאמר אקדמי, כתבה, בלוג פוסט, וידאו, פודקאסט או הרצאה מהרשת ותוכלו ליצור אותו בעצמכם או להיעזר בצוות של Summurai כדי שניצור אותו עבורכם.

הצוות של Summurai יודע לכתוב Summies עצמאיים (StandAlone) בנושאים שתבחרו, או לאתר את המאמרים והתכנים הטובים ביותר ברשת, לסכם אותם ולהקליט את התקציר הקוליים, גם כשהמקור בשפה שונה מהתקציר הסופי.

אנחנו אנשים של אנשים ולכן כל זה נעשה על ידי בני אדם ולא מכונות. את תקצירי המאמרים שלנו כותבים רק אנשים שמבינים בעולם התוכן שבו עוסק המאמר. בעידן של מכונות ואלגוריתמים שמנסים להחליף אנשים, אנחנו בצד של האנשים, ויודעים שלפחות בשנים הקרובות - אף אחד לא יוכל לסכם ולהגיש טקסט יותר טוב מבני אנוש שבאמת מבינים על מה מדובר.

ל- Summies תוכלו להוסיף כפתורי הנעה לפעולה כמו קישור לרכישה או יצירת קשר טלפוני או ניווט ליעד פיזי באמצעות הנייד.

את ה-Summies אנחנו אורזים ב- Summy Boards - לוחות תוכן, ערוצים בנושאים שונים, שהם בעצם פלייליסטים של Summies.

SummyBoard יכול להיות פלייליסט סגור או כזה שמתעדכן מפעם לפעם, הוא יכול להיות פתוח לקהל הרחב או לדרוש הרשמה והתוכן שלו יכול להיות מוגש בחינם או בתשלום. לוח התוכן הזה הוא Webי – כלומר – זמין כקישור ברשת, בלי צורך בהתקנה של אפליקציה או כל מחסום אחר בדרך אליו, ואפשר לשלוח קישור לפלייליסט המלא או ל-Summy בודד במייל, בסמס או בווטסאאפ. ה-SummyBoard הוא White label – הוא יקבל את זהות המותג שלכם - את הצבעוניות שלכם, את הלוגו ואת התמונות שתבחרו עבורו, ויהפוך להיות ערוץ תוכן נוסף במערכת היחסים בינכם לבין קהל היעד שלכם. תוכלו להשאיר את ערוץ התוכן הזה אצלינו או לארח אותו תחת האתר שלכם.

את לוחות התוכן וה-Summies יוצרים ב-Dojo – מערכת הניהול הסופר מתקדמת שיצרנו, ושאנחנו קצת מאוהבים בה... היא מאפשרת יצירת Summies, ניהול שלהם ומעקב אחרי הביצועים שלהם עם סטטיסטיקות ואפשרות ללמוד מה עובד לכם יותר ואיפה אפשר לשפר.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר כדי שנקים לכם SummyBoard לדוגמה, כדי לראות ולהרגיש איך זה עובד עבורכם. אבל מה בכלל אפשר לעשות עם Summurai ואיך תוכלו להשתמש בנו כדי לדייק ולקדם את התוכן שלכם? ב-summies הבאים נספר לכם הכל מהכל.