Summurai
הערך של Summurai לפני מכירה ואחריה
0:00 02:57

הפלייליסטים של Summurai הם אמצעי חדש להנגשה של תוכן לקהל יעד עסוק. הם יכולים להיות חלק מתהליך מכירה, ללוות את תהליכי חוויית הלקוח שלכם, להוות תשתית חלופית לבלוג או לתוכן שיווקי ברשת או לשמש כערוץ תקשורת שישאיר את הצוות שלכם בארגון מעודכן בכל מה שחשוב לדעת.

בעולם המכירות
הלקוח הפוטנציאלי שלכם התעניין במוצר – ביקר בדף הבית או במרכז המכירות שלכם, אבל אין לו זמן וסבלנות להעמיק בכל הפרטים. עכשיו זה הזמן לשלוח ללקוח הפוטנציאלי שלכם פלייליסט של Summies קצרים וממוקדים שילמדו אותו את כל מה שהוא צריך לדעת על המוצר שלכם, מבלי שהוא יצטרך לקרוא.

ביקרתם באולם התצוגה של רכב? קבלו לנייד פלייליסט עם כל מה שצריך לדעת על הרכב הבא שלכם. התעניינתם בקורס? למה שלא תשמעו מהמרצה שלכם את כל מה שצריך לדעת על הקורס ועל הרלוונטיות שלו לתעשייה? הגעתם למלון? קבלו לטלפון את כל האטרקציות שתוכלו למצוא במלון ובסביבה שלו בדרך קצרה, ידידותית למשתמש ולאיכות הסביבה.

אם נחשוב על זה לרגע, עכשיו כשאתם מאזינים לפלייליסט שלנו, אתם נמצאים בתוך מסע הלקוח שלנו, תראו כמה דברים אתם מצליחים ללמוד על Summurai בזמן שנוח לכם ובלי נוכחות חיה של מישהו מהצד שלנו... זו הזדמנות לייעל את תהליך המכירה, לחסוך זמן יקר מאנשי המכירות שחוזרים על עצמם מיליון פעמים ביום, לדייק את המסר שלכם, לחתוך אותו לחתיכות קטנות ולאפשר ללקוחות שלכם לדעת הרבה יותר על המוצר שלכם בלי להתאמץ.

בואו נדבר על תחום חוויית הלקוח

הלקוחות רכשו את המוצר שלכם ויש לכם המון מה לספר להם עליו, אבל ברור שאם תשלחו את זה בטקסט או במדריך למשתמש אף אחד לא יקרא, ואם תשלחו וידאו – תגלו שההפקה יקרה, וכמעט שאין צפיות. שליחה של פלייליסט של Summies תאפשר לקהל היעד שלכם להקשיב כשיהיה להם נוח – ישירות מהנייד.

זה יכול להיות הסבר ידידותי על מכונת הקפה שהם רכשו הרגע - איך שומרים עליה, איך בוחרים קפסולות ומה עושים איתן אחרי שממחזרים. זה יכול להיות ההסבר המלא על כרטיס האשראי החדש שלי או איך מתנהל תהליך לקיחת המשכנתא או הנחיות לקראת הביקור הבא שלי בטיפת חלב ישר אחרי שיצאתי מהביקור.

זה יכול להיות הסבר על בית המלון שלכם ועל השירותים שתוכלו להציע למבקרים או אפילו ליצור סיור מודרך בלי מדריך, שמבוסס מיקום ויוביל את הלקוחות שלכם לאן שצריך.

אם אתם מרצים בקורס, למה שלא תשלחו למשתתפים תקציר בקולכם לשיעור שהרגע נלמד או תקציר של מאמר רלוונטי שיעשיר את הסטודנטים?

או שאולי תניחו קוד QR על המוצר הפיזי שלכם ותנגישו ללקוחות פלייליסט עם כל מה שצריך לדעת עליו?
באמת שאין סוף לאפשרויות. אנחנו רק סקרנים לגלות לאן תיקחו את ההזדמנות הזו.