Summurai
מעצבים מחדש את עולם התוכן הדיגיטלי
0:00 03:40

כולם מבינים שכדי לשווק היום - חייבים ליצור תוכן. אגדת השיווק סת' גודין אמר בצורה מדויקת ש-Content marketing זו פשוט הדרך היחידה שנשארה לנו למכור. אבל מסתבר שלמרות שכמעט כל מנהלי השיווק מייצרים תוכן, כ-70% מהם טוענים שזה לא ממש עובד כמו שהם חשבו. יש המון חסמים בדרך ליצירת תוכן טוב, שאנשים באמת צורכים אותו.

האבולוציה של כתיבת תוכן מתחילה בהבנה של ארגונים שהם טובים בתחום שהם עוסקים בו, אבל לא בהכרח טובים בכתיבת תוכן על מה שהם עוסקים בו וגם לא ממש טובים בלקדם אותו ברשת. בשלב הזה, ארגונים שוכרים כותבי תוכן ומכתיבים להם על מה לכתוב. הבעיה היא שכותבי התוכן, שיודעים ואוהבים לכתוב, לא יודעים ואוהבים לכתוב על עולם התוכן של החברה שלכם. הם פשוט נאלצים לעשות את זה כדי להתקיים.

את התוכן שהם כותבים, ארגונים מקדמים באמצעות פרסומות וקידום בפלטפורמות כמו אאוטבריין וטאבולה. וכדי לשפר את הביצועים – משנים את הכותרות ומשחקים את משחק ה-Click bait – הפיתוי באמצעות כותרות אגרסיביות שברוב המקרים לא תואמות לתוכן האמיתי שתמצאו שם.

אבל בואו נכיר במציאות וניתן קצת קרדיט לקהל היעד שלכם. הם יזהו תוך שניות תוכן שטחי שנוצר אך ורק למטרות שיווק, לעומת תוכן מקצועי שנכתב מתוך Passion ורצון אמיתי לשתף ולהועיל על ידי אנשי מקצוע שבקיאים בתחום. התכנים הטובים ביותר ברשת נכתבו על ידי אנשים שמבינים בתחום ויש להם Passion לכתוב, ולרוב – לא שילמו להם על זה. אז איך מייצרים תוכן כזה? לא מייצרים, אלא מוצאים אותו.

קוראים לזה Curation. אוצרות. במקום ליצור תוכן ייחודי משלכם ולהתאמץ לייצר אותו באיכות ראויה, אנחנו מציעים לכם כיוון אחר. בואו נאתר את התכנים הטובים ביותר שפורסמו ברשת בתחום שבו אתם עוסקים – ונייצר עבור הלקוחות העסוקים שלכם תקציר קולי למאמרים האלה. במקום שהמותג שלכם יהיה מזוהה עם עוד מותג שמייצר תוכן בבלוג, זו ההזדמנות להפוך את המותג שלכם להיות זה שמאתר את התכנים המעניינים והאיכותיים ברשת ועוזר ללקוחות להישאר מעודכנים בכל מה שקורה בתעשייה במינימום מאמץ. תגידו אתם - איזה מותג ייתפס כמועיל יותר?

זה מה ש-Summurai יכול לעשות עבורכם. במקום לעבוד קשה במאמץ להמציא את עצמכם מחדש עם עוד ועוד תוכן ולהתמודד עם הצורך להיאבק בניסיון לשמור על איכות, יש לכם הזדמנות לשמור על איכות יוצאת דופן, לייצר עוד ועוד תוכן, ולעבוד הרבה פחות קשה. התקציר, אגב, יוכל להיות בעברית גם לתוכן באנגלית ולהיפך. זה נכון גם לגבי שפות נוספות.

מה לגבי זכויות יוצרים? אל תדאגו, גם את הנושא הזה בדקנו בקפידה. התוכן המקוצר שלנו נוצר ללא שימוש ישיר בתוכן המקורי ואין איתו בעיה של זכויות יוצרים, את התקציר לתוכן נביא תמיד בצורה מתומצתת ולא בקופי – פייסט והוא יופיע עם רפרנס ולינק למאמר המקורי, כי אין לנו שום צורך להפוך אותו לשלנו. להיפך. עצם הציטוט של התוכן בשם אומרו יוצר את הקרדביליות שאנחנו רוצים להשיג.

זו הזדמנות לייצר תשתית של תוכן באיכות מדהימה ובפורמט חדשני ומדויק יותר. אתם יכולים להשתמש בפלטפורמה ולהזין את התוכן בעצמכם או שהצוות של Summurai יעשה עבורכם את השירות המלא – החל מאיתור המאמרים, דרך יצירת התקצירים ועד להקלטת התקציר והעלאת התוכן לדף שלכם.