Summurai
החיבור בין סמוראי לעולם הפודקאסטים
0:00 02:01

החיבור שלנו עם עולם הפודקאסטים מתבסס על מאפיינים שדווקא פחות שייכים לסיפור הסמוראי המקורי.
בזכות העובדה שיש לנו ממשקי משתמש אופטימליים להגשת אודיו בווב, יוצרי פודקאסטים ותוכן קולי התחילו לאהוב אותנו.

לפני הכל, יש לנו יתרון יחסי על כל נגני הפודקאסטים בעולם – והוא שממשקי המשתמש שלנו מותאמים לעברית – מצרך שפשוט לא קיים בעולם של נגני הפודקאסטים האחרים. אבל זה לא היתרון היחסי היחיד שלנו. ממשקי המשתמש של Summuraiמאפשרים לאסוף סטטיסטיקות שימוש ונתוני השמעה בווב ומציעים כמה פיצ'רים שלא פגשתם קודם – שליחת פידבק לתוכן, הרשמה לעדכונים, שליחת אייטם מהווב ישירות לנייד כדי לשמוע מאוחר יותר ויצירה של פלייליסטים להאזנה מאוחר יותר.

זו הסיבה שרדיו תל-אביב 102fm בחרו ב- Summurai להיות פלטפורמת הנגשת התוכן הקולי בווב. לכל אחת מהתוכניות שמשודרות בתחנה יש ערוץ ייעודי ב-Summurai שמרכז את כל תכני האודיו שמופקים – יש שם גם תוכניות מלאות וגם חלוקה של התוכניות ליחידות תוכן עצמאיות לפי אייטם. כל התוכן הזה מוצג באמצעות ממשקי המשתמש של Summurai לדסקטופ ולמובייל ומנוהל ממערכות הניהול של Summurai מאחורי הקלעים, אבל יושב על אתר האינטרנט של 102fm.

עוד הזדמנות יוצאת דופן היא ביכולת לבנות פלייליסטים נפרדים שמבוססים על התוכן שלכם.
כלומר – נניח שאתם מפיקים פודקאסט שמתפרסם אחת לשבוע וכבר יש לכם 45 פרקים שעלו לאוויר.
מתוך הפרקים האלה – תוכלו ליצור פלייליסטים ייעודיים. למשל – יצירת פלייליסט של 7 פרקים מהפודקאסט שרלוונטיים ליזמים מתחילים.

אם בא לכם לראות את הפודקאסט שלכם על הפלטפורמה של Summurai, כל מה שצריך זה ליצור קשר, כדי שנטען את ה-RSS שלכם ונראה מה יצא!