Summurai
למצוא את הטון אוף ווייס
0:00 03:07

כבר אמרנו שלאודיו יש יתרון יחסי בעובדה שאפשר לצרוך אותו כפעילות משנית במקביל לפעילות עיקרית אחרת. אבל לא דיברנו על יתרון נוסף והרבה יותר מעניין של אודיו. תוכן קולי מאפשר לשבור את הקרח וליצור מפגש אנושי, רגשי וחם הרבה יותר עם הלקוחות שלכם. כשמתחילים ליצור תוכן קולי, מגיעים מהר מאד לשאלה איזה קול נרצה שייצג את המסר והמותג שלנו. כשיוצאים מהאיזור הקר של התוכן הכתוב, חייבים לבחור פרזנטורית או פרזנטור שמבטאים הכי טוב את המותג שלכם.

את מי תרצו שהלקוחות שלכם יפגשו ומהו ה-Tone of voice שתרצו שיהיה לה או לו?

הגשת התוכן בקול אנושי וידידותי היא לא גימיק. מסתבר שפשוט אי אפשר אחרת. כשאתם או הלקוחות שלכם צורכים תוכן קולי כפעילות משנית, בזמן נהיגה או כל פעילות אחרת, מרבית המשאבים הקוגניטיביים שלכם צריכים להמשיך להיות מרוכזים במשימה העיקרית שלכם ולא בפענוח הקול. וכשרובוט או קריין רשמי מדי מדבר אליכם, המערכת הקוגניטיבית בוחרת בדרך הקלה – לסנן. כדי לעבור את מחסום הקשב, התוכן שמוגש בקול צריך להיות בגובה העיניים – כמו בתוכניות הרדיו או בשיחה עם מישהו אחר שיושב לצדכם ברכב. רק תוכן כזה יעבור את מחסומי הקשב שלכם.

כשיצאנו לדרך עם התקצירים הקוליים של Summurai עשינו שימוש במנועי Text to speech, והפידבק מהמאזינים היה שהם פשוט לא מצליחים להקשיב. קיבלנו החלטה דרמטית להחליף את המנועים הטכנולוגיים בבני אנוש, וביום הראשון שעלינו לאוויר עם תוכן בקריינות אנושית – אנשים שאלו – "זה Text to speech, נכון?". הכי מעליב שאפשר! הבנו שהתוכן שלנו עדין מרגיש כמו קריינות רובוטית כי הטקסט שלנו כתוב לקריאה ולא להגשה בקול. הכתיבה של כולנו נוטה להיות הרבה יותר מדי רשמית, כי ככה לימדו אותנו. אבל תוכן קולי חייב להיות רך הרבה יותר. אז עברנו לכתוב תוכן שדומה הרבה יותר לתסריט להגשה - במקום טקסטים כתובים בפורמט הקלאסי – ושם אפשר לראות את הקסם.

כשתצאו לדרך עם יצירה של תוכן קולי, חשוב שתזכרו לא לבחון את הטקסטים בקריאה אלא להבין איך שוברים את הקרח ויוצרים שיחה בגובה העיניים. נסו לשאול את עצמכם עם מי תרצו שהלקוחות שלכם ידברו ואיזה סוג של נעליים הנציג שלכם צריך לנעול בזמן הקלטת הקול. זה יעזור לכם לזהות את הקול שהכי נכון לכם.

אם הגעתם עד לכאן, פגשתם באופן אישי את מה ש- Summurai יודעת לעשות. עכשיו, שאתם יודעים מי אנחנו ומה אנחנו מציעים וחוויתם את זה בעצמכם, כל מה שנשאר זה לצאת לדרך ולהוסיף את ערוץ התקשורת הזה למערכת היחסים שבינכם לבין הלקוחות שלכם. נשמח ליצור תוכן כזה ולעזור לכם להנגיש אותו בכלים של Summurai.