Summurai
לחבק את ההזדמנות לעבוד מהבית
0:00 02:12

קוראים לי טל ואחרי שנים של עבודה כשכיר בהייטק - עם ״תן ביס״, משרד מפנק, מכונת קפה, חברים למשרד וארוחות צהריים ארוכות – לפני קצת יותר מעשור עברתי להיות עצמאי ולעבוד מהבית. כעצמאי - אני מסתכל על ממד הזמן של יום עבודה מזווית אחרת לחלוטין. ובכנות, יכול להגיד לכם שלמדתי להיות אפקטיבי פי 3 ולהספיק הרבה יותר.

אבל חשוב לראות את התמונה המלאה. ברגע הראשון – הרעיון של עבודה מהבית נשמע מבטיח. מגניב. אפילו מרגש קצת. אפשר להישאר בפיג'מה. לעבוד בסלון מול הטלוויזיה. אבל די מהר תגלו שניהול זמן באופן עצמאי זה לא אתגר טריוויאלי וצריך לקחת בחשבון שייקח לכם קצת זמן לגרום לעניין הזה לעבוד. בטח כשהעבודה מהבית היא תוצאה של המציאות הנוכחית ולא הדרך שבה אתם בחרתם.

מה בכל זאת הבעיות בעבודה מהבית?
• יש הרבה יותר הסחות דעת מאשר במשרד.
• הקפה והסנדוויצ׳ים לא מכינים את עצמם - גם לא עבור הילדים.
• מפתה לעשות עבודות בית במקום לעבוד.
• אפשר להמשיך לישון עוד קצת או לחזור למיטה אחרי הסידורים של הבוקר.
• אין הפסקת צהריים מוגדרת וזמני עבודה קולקטיביים.

אחרי 10 שנים כעצמאי שעובד מהבית, יש לי טריקים ונהלי עבודה שמבטיחים שאעבור את היום בלי להסתכל אחורה ולשאול לאן הוא נעלם. אבל לא רק לי. בשנים האחרונות עולם הפרילנסרים פורח ובנוסף אליו, מתחילות לפעול סביבנו יותר ויותר חברות שמתנהלות מרחוק. בלי משרדים.

יצרנו את הפלייליסט הזה כדי לעזור לכם להתארגן, ללמוד ולעבור את המשוכה הראשונית. ריכזנו עבורכם תובנות, כלים והמלצות, וסיכמנו לכם את המאמרים הרלוונטיים והטובים ביותר, כדי שתוכלו להפוך את הלימון הזה ללימונדה.

אני רק רוצה להזהיר.
יש סיכוי שאחרי שתתחילו להתרגל ללימונדה, לא תרצו להפסיק לשתות ממנה...

אם אתם בעלי עסקים, מעסיקים או מנהלים, אני מזמין אתכם להנגיש את הפלייליסט הזה לעובדים שלכם. תוכלו להחליף את ה-Summy הזה בהודעה משלכם וליהנות מערוץ תקשורת ממותג משלכם. אם תמצאו לנכון לעשות את זה – נשמח לעמוד לשירותכם.

שיהיה המון בהצלחה ושרק תהיו לנו בריאים!