Search Engine Watch
בחיים לא תנחשו מהן מילות החיפוש היקרות ביותר בגוגל
0:00 02:54

מה עולה למפרסמים עשרות מיליארדי דולרים וכנראה גם שווה להם את זה? הפרסומות בגוגל.

רובכם כנראה מכירים את תוצאות החיפוש הממומנות, שקופצות לכם ראשונות, כשאתם עושים חיפוש בגוגל. ברוב הפעמים, התוצאות הראשונות הן פרסומות שמובילות אתכם ללחוץ על הלינק ולהגיע לאתר של המפרסם. בגוגל יש חיפושים כל כך נפוצים, שלמפרסמים שווה לשלם הרבה מאד כסף על כל קליק שלכם כדי להיות ראשונים בחיפוש ולהגדיל משמעותית את הסיכוי שתתגלגלו לאתר שלהם, כדי שאולי בסוף תקנו את השירותים שלהם.

אז מהן מילות החיפוש היקרות ביותר בארה״ב?

מתוך מסד נתונים ענק של 80 מיליון מילות חיפוש, המומחה למנועי חיפוש, כריס לייק (Chris Lake ) כותב ב-Search Engine Watch שהמילה הראשונה היקרה ביותר היא ״עו״ד לענייני סרטן ריאות״. הסרטן הספציפי נקרא ״Mesothelioma״ והסיבה שמחפשים עבורו עורך דין היא שהוא בדרך כלל תוקף עובדים שנמצאים בקרבת אסבסט, ושואפים את חלקיקי האסבסט לריאות. אותם עובדים שחולים בסרטן, יכולים לקבל כמיליון דולר פיצויים על המחלה. בהנחה, כמובן,  שהם נעזרו בעורך דין טוב שמצאו בגוגל...

אז כמה עולה קליק למילת החיפוש היקרה הזו? כמעט 1000 דולר!
כן. גוגל יקבלו 1000 דולר על כל קליק שיוביל לאתר שלהם.

רוצים לדעת מי במקום השני?
במרחק די משמעותי משם, רצף מילות החיפוש השני הכי יקר בארה״ב יעלה לכם 425 דולר לכל קליק.
על איזה רצף מילים מדובר? ״עורך דין לתאונות של משאיות בדאלאס״! אז את הלוגיקה מאחורי זה כבר הרבה יותר קשה לנו להסביר, אבל בטוח שיש להם סיבה ממש טובה לזה.

איך נראות מילות החיפוש הבאות? מאד דומות, כמעט 80 אחוזים מ-100 מילות החיפוש שעולות הכי הרבה למפרסמים קשורות לענייני חוק, תאונות, תביעות (ב-ת׳) וחיפוש של עורכי דין.

אז אילו תחומים נוספים עולים למפרסמים מאות דולרים לקליק, חוץ מחוק וסדר? מסתבר שנזקי מים והצפות הם נושא מאד חזק בארה״ב והוא חוצה מדינות, מילות חיפוש כמו ״תיקון נזקי הצפות בסן דייגו״ עולות למעלה מ-300 דולר לקליק.

בתחום ה-B2B התוצאה היקרה ביותר היא ״ספקי שירותי טלפון לעסקים באזור שלי״, בתחום הבריאות: ״מרכזים לטיפול בהתמכרויות״, בפיננסים: ״ביטוח רכב״ ובטכנולוגיה: ״חדשות באבטחת מידע״.

אז הנה – יש לכם עוד פרט מידע שתוכלו לשתף בשיחת המסדרון הבאה שלכם.
אנחנו מזכירים לכם – "עו"ד לענייני סרטן ריאות" ו- "עורך דין לתאונות משאיות בדאלאס".